Kundeservice
Frakt og levering
Vi trykker de fleste produktene våre på bestilling hos vår dyktige samarbeidspartner i Latvia. Det betyr at leveringstiden er 8–14 virkedager.
Pakker som ikke hentes innen fristen regnes ikke som retur. Vi kan sende den på nytt mot ny frakt (og eventuelle fraktkostnader til fraktfører). Siden varene lages på bestilling, gis det ikke refusjon for uavhentede pakker.
Vi sender ikke utenfor Norge, og har kun levering til adresser innlands i Norge så langt.
Retur/bytte
Fordi varene lages spesielt til deg, kan vi dessverre ikke ta i retur produkter med trykk.
Skulle noe bli feil – feil størrelse, trykk eller skade – så ordner vi selvfølgelig opp.
Kontakt oss på kundeservice@humormagasinet.no dersom du har spørsmål knyttet til retur/bytte.
Slik får vi hjulpet deg raskest mulig:
1. Send en e-post til kundeservice@humormagasinet.no
2. Ta med ordrenummer, en kort beskrivelse og gjerne bilder av feilen/skaden
3. Vi svarer fortløpende og finner en løsning så raskt vi kan. Netthandel skal være gøy – og trygt! ✨
Betaling
Vi i Humormagasinet gjør vårt beste for at du som kunde skal få en fin handleopplevelse. Gi oss gjerne dine tilbakemeldinger på kundeservice@humormagasinet.no dersom det skulle være noe, vi er åpne for både kritikk og ros.
Priser på varene i nettbutikken vår er oppgitt inkl. moms. I handlekurven vises totalprisen inklusive alle avgifter, moms, frakt og eventuelle betalingsgebyr.
For en sikker betaling bruker vi KLARNA, som gjør at du både kan betale med bankkort og faktura. I tillegg har du muligheten til å dele opp din betaling om ønskelig.
Kontakt oss
Har du andre spørsmål? Vi er her for å hjelpe.
– For bestillinger: kundeservice@humormagasinet.no
– For alt annet: post@humormagasinet.no
Humormagasinet er en del av SCA15 RETAIL AS.